A centrírozás során bevonatos cink és vas keréksúlyok elhelyezésével minimálisra csökkentjük a kerekek forgás közbeni rázkódását. A kiegyensúlyozás felülvizsgálatát 10-12 ezer kilométerrenként érdemes elvégeztetni.
A hibák több csoportba sorolhatók, melyek megléte esetén forduljon hozzánk bizalommal
Kifékezés, vázsérülés, felni sérülés, deformitások, rendellenes vagy természetes kopás, sár berakódás, kivételes esetek (pl: víz, jég a köppenyben) stb.
A kiegyensúlyozatlansági vagy rázkódási probléma oka különböző sebességtartományokban jelentkezik és eltér egymástól. A hiba megoldáshoz kérje szakembereink segítségét.
Alkalmazott gépek: SICAM®
Alkalmazható 10"-22" kerekek egyensúlyozására
Csoport: személygépkocsi és kisteher gépjármű (C) kerekek
Speciális szolgáltatások: ultrahangos forgás vizsgálat, alufelni rejtett súlyozása, kerékoptimalizálás
A forgás vizsgálata precízen megmutatja a forgó gumi futófelület egyenetlenségeit, vázsérülését, kifékezését vagy a keréktárcsa forgási hibáit.
A küllő mögé rejtett és az "ahogy esik" súlyozás közötti különbség bemutatása
A kerékoptimalizálás során a gumiabroncs és felni nehéz pontjait úgy forgatjuk össze, hogy a kerék statikus ütése (rázkódása) a legkisebb legyen.
Teljes mértékben elégedetten távoztam. Azóta is minden rendben van a kerekekkel. Osztályzat: [5 csillag az 5 -ből !] |
Remekül bevált. Suhan a gép. A régi gumik már ráztak, de az újra váltás teljesen megoldotta a gondom Osztályzat: [5 csillag az 5 -ből !] |
Osztályzat: [5 csillag az 5 -ből !] |
Mint utóbb kiderült a felnim sérült volt azért rázott a kormány. A srácok kivasalták aztán a kiegyensúlyozás is hibátlanul sikerült :) Osztályzat: [5 csillag az 5 -ből !] |