Úgy tűnik, hogy a JavaScript nincs engedélyezve az Ön böngészőjében. Engedélyezze a javascript használatát, mert weboldalunk nem tud megfelelően működni a javascriptek használatának hiányában. Kattintson ide, hogy megtudhassa, hogyan kell engedélyezni a javascripteket a bőngészőjében

Gumisarok
19274 rendelés és 4063 boldog vásárló

Centrírozás

Centrírozás, kerék-kiegyensúlyozás

 

centrírozás

A centrírozás során bevonatos cink és vas keréksúlyok elhelyezésével minimálisra csökkentjük a kerekek forgás közbeni rázkódását.  A kiegyensúlyozás felülvizsgálatát 10-12 ezer kilométerrenként érdemes elvégeztetni.

Kerék kiegyensúlyozási hibák

A hibák több csoportba sorolhatók, melyek megléte esetén forduljon hozzánk bizalommal

  • Alacsony sebesség tartomány: 30-60km/h sebességnél érezhető kormánymozgás, karosszéria rázkódás.
  • Közepes sebesség tartomány: 90-110km/h kerékkiegyensúlyozási probléma
  • Magas sebesség: 130km/h feletti rázkódás

Kerék kiegyensúlyozatlanság lehetséges okai

Kifékezés, vázsérülés, felni sérülés, deformitások, rendellenes vagy természetes kopás, sár berakódás, kivételes esetek (pl: víz, jég a köppenyben) stb.

 A kiegyensúlyozatlansági vagy rázkódási probléma oka különböző sebességtartományokban jelentkezik és eltér egymástól. A hiba megoldáshoz kérje szakembereink segítségét.

Kerék kiegyensúlyozási eljárásunk

Alkalmazott gépek: SICAM®
Alkalmazható 10"-22" kerekek egyensúlyozására
Csoport: személygépkocsi és kisteher gépjármű (C) kerekek
Speciális szolgáltatások: ultrahangos forgás vizsgálat, alufelni rejtett súlyozása, kerékoptimalizálás

Ultrahangos kerékforgás vizsgálat

A forgás vizsgálata precízen megmutatja a forgó gumi futófelület egyenetlenségeit, vázsérülését, kifékezését vagy a keréktárcsa forgási hibáit.

Ultrahangos mérési eredmény centrírozás közben

Súly rejtése

A küllő mögé rejtett és az "ahogy esik" súlyozás közötti különbség bemutatása

Jól látszik a ragasztott súly A ragasztott súly a küllők mögé van elosztva

Kerék optimalizálás

A kerékoptimalizálás során a gumiabroncs és felni nehéz pontjait úgy forgatjuk össze, hogy a kerék statikus ütése (rázkódása) a legkisebb legyen.

A gumi és a felni összeforgatása az optimális súlyeloszlás érdekében

 

Minőség biztosítás

Kiegyensúlyozó gép hitelesítési adatai I.

Kiegyensúlyozó gép hitelesítési adatai II.

Mások véleménye

4 visszajelzésen alapuló értékelések átlaga
5.0000 4 4 Centrírozás
Oldal:
Dátum: 2014 november 10, hétfő
írta Vigh
Centrírozás standard Teljes mértékben elégedetten távoztam. Azóta is minden rendben van a kerekekkel.

Osztályzat: 5 csillag az 5 -ből ! [5 csillag az 5 -ből !]
Dátum: 2014 október 15, szerda
írta Ügyvédi Iroda
Centrírozás extra Remekül bevált. Suhan a gép. A régi gumik már ráztak, de az újra váltás teljesen megoldotta a gondom

Osztályzat: 5 csillag az 5 -ből ! [5 csillag az 5 -ből !]
Dátum: 2014 június 10, kedd
írta Roland
Centrírozás extra

Osztályzat: 5 csillag az 5 -ből ! [5 csillag az 5 -ből !]
Dátum: 2014 június 09, hétfő
írta Katalin
Centrírozás standard Mint utóbb kiderült a felnim sérült volt azért rázott a kormány. A srácok kivasalták aztán a kiegyensúlyozás is hibátlanul sikerült :)

Osztályzat: 5 csillag az 5 -ből ! [5 csillag az 5 -ből !]
Oldal: