Úgy tűnik, hogy a JavaScript nincs engedélyezve az Ön böngészőjében. Engedélyezze a javascript használatát, mert weboldalunk nem tud megfelelően működni a javascriptek használatának hiányában. Kattintson ide, hogy megtudhassa, hogyan kell engedélyezni a javascripteket a bőngészőjében

Gumisarok
19666 rendelés és 4074 boldog vásárló

Gáztöltés

Secur Pneus különlegesen tiszta gázkeverék, amely mentes mindenfajta szennyeződéstől, oxigénmentesen csak nitrogénnel és argonnal

SecurPneus a gumiabroncsban

Gázkeverék előnyei:
- csökkenti az abroncs belső légzáró rétegének az öregedését, az oxidációt (+20%)
- nem gyúlékony
- a légvesztés csak egyharmada a hagyományos töltéshez viszonyítva, mert a nitrogén nagyobb molekula, mint az oxigén
- egyenletesebb nyomásviszonyokkal jellemezhető (kevesebbet változik a nyomás melegedésre) a szennyeződések hiánya miatt (10gr víz 0.3bar nyomás változást eredményez.)
- kisebb a melegedés (csak 75% az atmoszférikus töltéshez képest), ami növeli a tapadás biztonságát. (Belső nyomás emelkedésére csökken a felfekvő felület)
- növeli a kerék élettartamát
- az előző pontoknak köszönhetően hosszú távon üzemanyagot takaríthatunk meg (3-5%).
 

Használat során előfordulhat nyomásvesztés, melyet pótolhatunk akár légköri levegővel is, de az ilyen pótlások miatt elveszítjük az előnyös tulajdonságait. Célszerű a nyomásvesztés okát szakműhelyben javítással megszüntetni és a helyes nyomásbeállítást elvégeztetni. Nem javasolt gyakori gumi átszereléssel együtt használni, mert a stabil nyomásviszony 4-5 hónap alatt alakítható ki a kerékben, amit folyton elveszítünk a 6 hónapos átszerelési periódusokkal.

 

Technikai jellemzők:
Termék: inert gázkeverék
Tisztaság: O2 < 5 ppm, H2O < 5 ppm
Szín: színtelen gáz
Szag: szagtalan gáz
Gyúlékonysági határérték levegőn: nem gyúlékony

 

Nitrogen és Oxigén működése a gumiabroncsban

 Nitrogénes feltöltés során a gumiabroncsban tárolt levegő összetétele 2 bar nyomáson 7% oxigén és egyéb gáz, 93% nitrogén, míg 6 bar nyomáson 4% oxigén és egyéb gáz de 96% nitrogén (tehergépjárművek kerekei). Az arányok vákumszívással és megfelelő szerelési technikával tovább is javíthatók, míg hosszabb távon teljesen oxigénmentes lehet a kerék.

bar bar térfogat      
Atmoszférikus nyomás Plusz Nitrogén Alap Nitrogén Alap Oxigén Összes nitrogén % Egyéb %
1 0 78,00% 22,00% 78,00% 22,00%
1,5 0,5 78,00% 22,00% 85,33% 14,67%
2 1 78,00% 22,00% 89,00% 11,00%
2,5 1,5 78,00% 22,00% 91,20% 8,80%
3 2 78,00% 22,00% 92,67% 7,33%
3,5 2,5 78,00% 22,00% 93,71% 6,29%
4 3 78,00% 22,00% 94,50% 5,50%
4,5 3,5 78,00% 22,00% 95,11% 4,89%
5 4 78,00% 22,00% 95,60% 4,40%
5,5 4,5 78,00% 22,00% 96,00% 4,00%
6 5 78,00% 22,00% 96,33% 3,67%
6,5 5,5 78,00% 22,00% 96,62% 3,38%
7 6 78,00% 22,00% 96,86% 3,14%
7,5 6,5 78,00% 22,00% 97,07% 2,93%
8 7 78,00% 22,00% 97,25% 2,75%

 

Nincs még vélemény