Vállaljuk gumiabroncs és tömlő mindenféle javítását. Az esetek többségében azonnal megvárható a javítás.
Mindenki találkozhat lapos gumiabroncsal, aminek több oka is lehet. Legritkább esetben lesz a szeleptű, bár az is beragadhat olykor-olykor egy légnyomás ellenőrzés alkalmából.
Lehetséges hiba okok:
Nem minden esetben a gumiabroncs hibáját kell kijavítani. Tekintse meg felnijavítás oldalunkat.
Alapvetően vulkanizálással javítjuk meg a sérült gumiabroncsokat, tömlőket. A ragasztás és a vulkanizálás között lényeges különbség van. A vulkanizálás szerves másodlagos kémiai kötésekkel (kén híd) rögzít, míg a ragasztásnak nem sok köze van a gumi kémiai szerkezetéhez. Javasolt legjobb megoldás a rugalmasság és megbízhatóság szempontjából a vulkanizálást választani.
A biztos eredmény elérése érdekében egyes sérüléseket érdemes meleg eljárással befoltozni. Ilyenkor hőre, nyomásra és időre van szükség. Előnye a felületi problémák látványos eltűntetése. Hátránya, hogy esetenként a javított terület retardálódásával jár. A művelet időigényes több mint 1 óra.
Általában tömlők és kisebb sérülések javítására használjuk. Gyors, de olyan javítások esetében alkalmazható, amelyeknél nem szempont a sérülési terület homogén gyors kitöltése. Tapaszok foltok gombák felhelyezése is ezzel történik.
Alkalmazott javítóanyag: TECH®
Eljárások: Hideg-meleg javítás
Javítási módszer: vulkanizálás
Cél eszköz: vulkanizáló termo prés
Javítóanyag típusok: gomba, (permacure) javító szál, köpeny tapaszok, tömlő foltok
A felcsiszolt javítási terület felületét légzáró réteggel fedjük le
Javítási feltételek: 190km/h sebesség határig általában lehetséges, nagyobb sebességnél és extrém sérüléseknél a technológia szerint korlátozva!